Chilotzarii

Wednesday, January 23, 2008

Am gasit o poza cu doi oameni. Pe genul hippie, foarte vesel. Imi pareau cunoscuti dar nu stiam de unde sa-i iau. Cin' sa fie?
















Bill si Hillary Clinton. Un fost si un posibil viitor(e drept, cu sanse mici) presedinte american. Il stiti pe Bill. Treaba cu Monica o stiti sigur. Rochite, trabuc si minciuni in biroul oval. Nu-l judec eu, ca sunt jucaus, de asemenea.

Bill Clinton a spus la un moment dat: "When I was in England, I experimented with marijuana a time or two, and I didn’t like it. I didn’t inhale and never tried it again.” Eu nu-l cred. Treaba lui.

Hippie vine de la hipster, care inseamna chiloti cu talie joasa. Deci chilotari. Libertini si revoltati.

Mi s-a parut haioasa poza cu chilotarii. Am si eu poze vesele cu mine. Demne de un viitor presedinte. Sa fiu eu acela?

2 comments:

Unknown said...

Hai laso-n pula mea de jmekerie... ce moaca are Hillary...

robin simion said...

falcoasa de mica

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro