Vodafone are un fix

Thursday, January 17, 2008

Sa-mi dea si telefonie fixa.
Dupa stresul celor cu pensii si asigurari de sanatate si de viata, a venit randul celor de la Vodafone.

Si-au facut oamenii serviciu de telefonie fixa. Si avand baza de date cat china au zis sa inceapa sa sune, nu numai sa comunice prin media.

M-a sunat un nene saptamana trecuta sa-mi multumeasca pentru ca sunt client de asa multa vreme si sa imi povesteasca despre noul lor serviciu. Minute - sute, secunde - mii si aparate fixe faclii. Ba in retea, ba in alta retea, fixa sau mobila. Totul fiind "special pentru mine".

I-am spus ca nu stiu acum si ca revin eu cu un telefon daca ma hotarasc. Mi-a spus ca sigur, sa ma consult cu familia si ca sunt important pentru ei. Normal, e vorba de banii lor.

A trecut o saptamana si, azi de dimineata, a sunat telefonul. M-a trezit. "Buna ziua, de la Vodafone". Am zis ca n-am platit factura si ma suna sa ma traga de urechi. Nu. Era acelasi domn disperat sa-si ia comisionul care ma intreba daca m-am consultat cu familia in privinta fixului Vodafone.

Cam asa a sunat, pe scurt:

- V-ati hotarat?
- Nu, dormeam. Daca ma hotarasc revin eu cu un telefon.
- Nu, nu, nu, revin eu cu un telefon.
- Va rog sa nu reveniti.
- Sa stiti ca oferta este doar pana la sfarsitul lunii.
- Raspunsul meu este acelasi. NU ma mai sunati.
- Va promit ca revin cu un telefon in ultima zi a lunii.
- NU VREAU SA MA MAI SUNATI NICIODATA!!!!!!
- (trist) Bine, atunci. O zi buna(care a sunat a injuratura).

Eu ma bucurasem cand am vazut 0372 169 797. Am crezut ca ma suna cineva din strainatate. Dar nu.

Ce companii urmeaza sa ne bata la cap? Cine ridica doua degetele?

6 comments:

Pisicot said...

Şi pe mine m-au sunat!
Sunt mai răi decât ăia de la asigurări :))

robin simion said...

My soulmate!

Deci intelegi ce spun eu aici.
Ingrozitor!

Anonymous said...

http://fobii.blogspot.com/ - uita-te pana la capat la filmul cu t@#$a (nu am vrut sa scriu cuvinte obscene). sa ai volumul dat putin mai tare.

E foooarte tare :)

Anonymous said...

LOL..M-au sunat si pe mine azi dar am raspuns prea tarziu si inchisesera. M-am linistit, credeam ca era cineva pentru un job.

Anonymous said...

HAHA mai fratilor, lasti Vodafonul in pace ca nu e vina lor!! Defapt ati fost la un pas de a fi pacaliti. Acei oameni care suna si se dau de la Vodafone defapt vor sa pacaleasca pe cei mai naivi si sa isi incarce cartelele de pe abonamentul lor. Stiu cazuri concrete!!!
:))

robin simion said...

anonimule, tu nu intelegi ceva elementar. ei m-au sunat pe mine si pe altii. nu noi pe ei. :))

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro