In plata Domnului

Friday, February 29, 2008

Banca Transilvania de pe Stribei Voda. Am stat la coada civilizati, lume extragea, lume schimba, lume depunea. Am ajuns la don'soara(care, apropo, era simpatica) si imi pica ochii in josul geamului(dupa ce mi-au picat in decolteu).

Iata ce am vazut:














Tot felul de mini carticele de rugaciuni si icoane lipite de geam pe interior. Ptiu drace, am zis. Ce legatura are Dumnezeu cu domeniul bancar?

Poate sa zici ceva de genul:
- Da, Doamne, sa nu ma prinda cu cecul fara acoperire.
- Doamne-ajuta sa mai am bani in cont!
- Cat Dumnezeu o mai fi cursul leu - euro?
- Dumnezeii ma-tii de client care nu ai livrat, tu, banii, cu ma-ta!
- Da cine a scos, doamna, banii in locul meu? Cristos?

Dumnezeu fie cu voi, clientilor.

2 comments:

Anonymous said...

Femeie credincioasa. Muia-i rupta din rai.

Dana said...

alea sunt niste iconite puse binenteles cu fata la donshoara ,pe spate banuiesc ca ai citit singur si de plictiseala ce scria..macar cu un ochi ca unul am inteles ca era in decolteu :)

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro