Seriale de la Kanal

Tuesday, November 4, 2008

Din categoria "sa uzam telecomanda", astazi - Kanal D.
Nu stiu altii cum fac dar eu, de fiecare data cand trec peste otomanul post, aud si vad numai turceste "Muludur ghiudur mustiuc ghiuzel sabunu parai bazar arkadas". Am senzatia ca sunt pe Star Tv.

Istoria noastra cu otomanii e lunga si controversata. Noi zicem ca i-am batut de i-am zvantat, istoria lor zice ca ne-au batut de ne-au zvantat. Cert este ca am tras mult de pe urma lor: razboaie, am platit bir(in aur, mancare, fetite si, mai ales, baietei - care le placeau in mod deosebit), am fost pasalic, economia se ducea dracu' numai pe razboaie si biserici(ce i-ar fi placut lu' Jiji...), ne-au decapitat intregi familii domnesti, am avut conducatori pusi de ei, am adoptat multe cuvinte turcesti si am luat multe apucaturi nepotrivite.

Nu am scapat nici in momentul vorbirii de ponoase: aparatura electrocasnica, haine si alte produse de care, cand auzi ca-s turcesti, iti vine sa fugi. Deja a intrat in limbaj "turcismul". As adauga si din munca mea ceva - copiaza orice campanie, orice logo, orice nume, orice culori corporate cu o nerusinare rar intalnita. Istoria se repeta cand ne iau si femeile: ba se duc ele la produs, ba vin ei, isi fac o toneta cu napolitane, si ele sar buluc. Ar fi trebuit sa se multumeasca cu tonele de chiloti si miile de tone de rulmenti care au ajuns la ei in trocul cu aur. Aur care, intre noi fie vorba, a ridicat kitsch-ul la rang de cultura nationala.

Revenind la otomanii nostri. Un simplu www.kanald.ro ne arata ca, din 5 seriale, 4 sunt turcesti:






















Ca nu ne ajungeau alea sud-americane: "Yo soy embarasada, Miguel. Y yo soy tu madre."(sau ceva p-aci). Acum dam peste Selim care o iubeste pe Dilara dar este nemultumit ca ea are ochi pentru Sertar care este gay si face sex cu Umit. Cand colo, ce sa vezi? Umit e frate cu Selim. Aferim!

Ma intreb cum se scoate Kanal D din lista. Unde dracu' e manualul ala?

.

15 comments:

Steji said...

Si "buluc" suna turceste, nu? Ne-au facut! Noi i-am batut de le-a sunat apa-n cap si ei ne-au cotropit pe partea ailalta (limba, ceva traditii, baclavale, nimicuri d-astea).

robin simion said...

ca sa nu mai zic de: macara, ciulama, geamlic, sarma, cafea, papuc, fes samd

Anonymous said...

aferim, efendi robin:)))

robin simion said...

merhaba, anonimlic!

Rita said...

Eu nici nu ajung cu telecomanda pe-acolo - mi-e prea de-ajuns ce minunatii vad pe canalele astelalte, "normale". Si nu ajung fiindca mi-am setat programele intr-o ordine "prietenoasa" ca sa ajung repede la ce ma intereseaza si sa evit cu mare gratie, spre sanatatea mea la cap, ce nu ma intereseaza. Uite-asa !

robin simion said...

tre sa ma apuc si eu o sortare. am trecut de relativ putin timp la digitala si sunt deja grupate. dar e evident ca trebuie sa le trec mai spre sfarsit pe unele. ca sa fiu si eu sanatos la cap

Steji said...

HA!!! Tu sanatos la cap. As vrea s-o vad si p-asta!

robin simion said...

lasa-ma-n pace ca plang imediat!

Steji said...

Ooops! Sorry, stii ca nu vreau sa te ranesc!

robin simion said...

Tu mai bine ai recunoaste ca te uiti la Havin - Doua vieti, o dragoste :)

Steji said...

=)) Gotcha!

robin simion said...

no! I gotcha! :)

dezmatz said...

Bre, cred ca ai ramas fara vizitatori de te-ai apucat sa scri de d'astea :D. Am scris si io odata despre Binbir Gece, la misto ca sa-mi dezvat lumina lu' oky mei de naravurile otomane, si de atunci, daca nu in fiecare zi, cel putin la doua zile dau de unu care ajunge in bloguletu meu cautand ceva despre respectivul subiect ... tareeee ... mi-a adus mai mult trafic decat daca as fi scris ca Obama castiga alegerile, sau manariile din IT-ul romanesc ... hihihiii ...

robin simion said...

dezmatz, data tot esti asa de perspicace, intra in stats pe trafic.ro sa vezi ca luna octombrie a fost cea mai buna dintre toate. deci pica tot ce spui tu. sorry.

si eu scriu despre lucruri care-mi plac, care nu-mi plac sau care imi provoaca o stare. nu scriu pentru trafic. aici nu e nimic comercial.

dezmatz said...

ooops, s-a inflamat Robur, dau o bere, nu asta am vrut bre sa spui ... mai mult spuneam cum o fost la mine, nu ca-i regula, clar noi n-avem treaba cu partea comerciala ... pentru 2000 (ce-or fi) pe luna sa castig din blog ... bleah ... nu se merita :D

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro