M-am gandit

Thursday, July 30, 2009

O s-o las mai moale cu blogul ca imi cam pierd vremea.

.

12 comments:

Doar Libertate said...

de ce crezi că pierzi vremea?

robin simion said...

pentru ca 90% din cei pe care-i cunosc sunt niste timizi si nu comenteaza pe blog ci imi scriu pe messenger reactii la ce scriu eu. si eu as vrea o chestie interactiva.

Alex Sache said...

Nu te lasa. La mine nu comenteaza nimeni, desi stiu ca ma mai citesc cativa.

Anonymous said...

Eu am lasat-o mai moale de ceva timp...voi scrie doar lucrurile importante sau foarte interesante.Nu conteaza cantitatea, ci calitatea. poate iti va veni cheful de blog daca folosesti Google Adsense;)

Apropo:cred ca iti va reveni cheful de scris pe blog mai spre toamna, cand va fi mai racoare.

numai bine!

robin simion said...

problema nu e de citit ca citesc de la cateva zeci la o suta in fiecare zi. e de interactivitate.

felicia said...

sa nu aud asa ceva!!! eu citesc zilnic ceea ce scrii pe blog...dar, recunosc, fac parte din categoria celor care-ti comenteaza pe mess :)

Steji said...

:D
Moamaaaaaaaaa...
Aveam niste comentarii aici si la intrebarea "Unde sa plec?"... O nebunie.
Da' te respect prea mult. Le voi tine pt. mine sau pt. o intalnire face-to-face... Deci, pt. mine.

Yoda said...

Dar asta nu este un motiv pentru a te lasa de blogging. Eu sunt si mai deficitar la capitolul comentarii, defapt sunt o catastrofă, dar încă mai sper. Nu, nu te lăsa. Ştii ce-i important? Ce transmiţi.

Yoda said...

@către toţi cei care comentează pe mess: ia gata, hai,nu mai comnentati pe mess. Vreţi să comentaţi la articolele de pe acest blog o faceţi aici, NU pe mess că ăsta nu este blogg-messenger. :)

robin simion said...

:)) merci yoda

Unknown said...

Pai daca te lasi cum o sa ramana cu Robin is the greatest?

robin simion said...

am zis doar ca o s-o las mai moale ;)

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro