B-BV-TM-BH-CJ-BV-B

Monday, May 17, 2010

Joi am mai dat o tura peste padure. In Trans-silvania, cum ar veni.

In Brasov a fost scurta pauza de plimbare pe pietonal si de mancat o inghetata. In Piata Sfatului era un domn in varsta care a venit sa dea de mancare porumbeilor. Avea o mare punga cu grau. Ne-am dat seama de ce cand a insfacat o porumbita frumoasa si a bagat-o in geanta: am multi masculi acasa si se cearta intre ei, le duc o fata. Tare!

Nu am mai apucat sa mergem la spa in Timisoara de data asta. Nu, nu va inpacientati. Nu am patit nimic. Am stat la o terasa in Piata Unirii, am rezolvat procesul prietenului Bubu si am fugit spre Oradea. Unde am mancat niste bucate alese tot pe pietonal.


















Dupa care ne-am proptit pana in seara la Allegria Spa in 1 Mai. Ingrozitor! Soare. Apa frumoasa. Loc curat. Am facut plaja, am inotat si am intrat in saune dupa saune. Foarte greu ne-a fost.





















































Am avut si o ploaie torentiala de 15 minute. Timp in care am facut baie, ca in copilarie.



















Si ne-am mutat in interior.


















Dar a iesit soarele si am scos iar nasurile la plaja. Nu a fost simplu deloc.


















Seara am iesit in celebrul Columbus. Aglomeratie si dansuri in draci.
Sambata am fost la niste carciumi pe malul lacului, undeva peste dealurile de langa Oradea. Am mancat hamsii cu usturoi. Dupa care am fost si ne-am culcat ca eram obositi. :))
Am ajuns si pe la Osteria si am mancat paste bune dupa care m-am culcat, ca eram obosit.

Duminica am trecut prin Cluj pe la locul nostru preferat de mancat sushi - Tokyo.


















Tot bun a fost si de data asta. Mereu e bun. Te si enerveaza. Nu povestesc mai multe ca ma sui in masina si plec incolo.

Cum naiba ne-a rezultat asa weekend? Parca erau facute pentru munca. Sau nu?

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro